Sirény – pravidlá

Vašou úlohou je preniesť svoju sirénu z Chorvátskeho ramena (Jungmanova) do ,,tajného“ cieľa. Nebude to ale také jednoduché. Všetky sirény sú zakliate morské/morský panny/panoši/panici (hovorte tomu ako chcete) a vašou úlohou je ich odkliať.

  • Keďže sú sirény morské stvorenia nemôžu sa dotknúť zeme. Položenie na lavičku alebo múrik im nevadí, ale aj podlaha v autobuse/električke… sa počíta ako zem.
  • Môžete sa prepravovať akýmkoľvek dopravným prostriedkom (okrem auta a motorky). Za každý rôzny spôsob dopravy máte body navyše (kolobežka, autobus, nákupný vozík…). Nezáleží na tom koľko krát použijete ten istý dopravný prostriedok, ale body zaň dostanete len raz. Napríklad električka číslo 4 a 1 sa rátajú ako 2 rôzne dopravné prostriedky. Sirény ale kvôli svojim plutvám nevedia stáť, takže všade musia len sedieť (áno aj na kolobežke).
  • Každá morská panna je zakliata, takže sa postupom času premieňa na zlú sirénu. Pre vás to znamená, že po určitej časovej dobe vám začne dávať úlohy, aby vám sťažila jej nosenie.
    • Po 15 minútach ju môžte nosiť len pravou rukou (celý tím). Takže aj keď ju tlačím na bicykli môžem ho držať len pravou rukou.
    • Po 30 minútach musí každých 20 metrov urobiť celá družina naraz klik (sirénu si môžete zatiaľ niekam položiť, ale nie na zem). Toto musíte opakovať na 100 metrovej vzdialenosti.
    • Po 45 minútach siréna prestáva spolupracovať. Oťažieva, ak sa vás napríklad držala okolo krku tak začne padať.
    • Po hodine je z nej úplne zlá siréna. Vôbec nespolupracuje, začne sa naschvál hádzať o zem, kopať…
  • Tomu aby sa morská panna premenila, ale môžete zabrániť. Okolo Chorvátskeho ramena, kde si vyberiete sirénu sa nachádzajú checkpointy, na ktorých viete získať elixír aby sa vám vynuloval čas. Elixír dostanete po splnení nejakej úlohy, ktorú vám prezradí org na checkpointe. Zároveň na každom checkpointe dostanete indíciu, kde sa nachádza miesto odkliatia (vaše posledné stanovisko). Checkpointov je celkovo 8, ale siréna si kvôli nedostatku vody na začiatku spomína len na tri. Na každom stanovisku, ktoré splníte si vďaka elixíru spomenie na ďalšie a takto vám postupne odhalí všetky checkpointy. Nezáleží na tom v akom poradí stanoviská prejdete, ale musíte ich prejsť všetky inak nezistíte kde sa nachádza to posledné. Osud vám vopred vyvolil vašu sirénu, ktorú máte zbaviť prekliatia. Sám Poseidón vyslal správu o tom, kým má byť každá siréna oslobodená, lenže pod vodou sa správy šíria pomaly a preto sa k vám táto informácia dostane až o 12:00. Každá siréna má kontakt na všetky ostatné sirény a je povinná ho tímu poskytnúť a umožniť komunikáciu a výmenu medzi triedou a ich sirénou. Body, ktoré získate s nesprávnou sirénou sa vám aj tak zarátajú. Na posledné stanovisko odkliatia musíte prísť už so svojou správnou sirénou.
  • Každá trieda musí mať počas celej doby nejakú sirénu pri sebe.
  • Hra sa končí keď zbavíte svoju sirénu prekliatia alebo o 15:30. Vtedy zlé podmorské príšery pretrhnú našu moc a odnesú si sirény späť do morských hlbín. Ak sa vám do 15:30 nepodarí oslobodiť sirénu, veľa bodov nečakajte.

Dúfame, že si túto veľmi ,,nenápadnú“ disciplínu užijete.

Author:

Pridaj komentár